lördag 13 augusti 2011

Pust..

Jag har rensat och gått igenom hela källarförrådet. Det var en sån där sak som stod på "att göra listan" under sommaren och jag är så glad (så här i efterhand) att jag gjorde det. Det blev tre sopsäckar till återvinningsrummet, ett par saker att lägga ut på annons och en hel massa som ska returneras till rätt ägare. Så glada dem ska bli!

I ett par av lådorna fanns en del leksaker som har sparats sedan jag var liten (tack mamma!). Där bland böcker, cirkusdjur och kasper dockor hittade jag ett par av mina första alster.


Ett elefantdjur, nästan som en amigurumi :) som jag har stickat på fri hand och ett litet dockset med tröja, mössa och halsduk. Jag blev nästan lite tårögd! Intresset för att skapa har verkligen alltid funnits där. Det känns som om jag är på rätt spår.

Tejjan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar